fbpx
Top

Način podnošenja prigovora potrošača

PRIGOVOR POTROŠAČA

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Kupac ima pravo, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, uputiti prodavatelju pisani prigovor na slijedeći način:
– putem pošte na adresu: HELENA, obrt za proizvodnju prirodne kozmetike, vl. Helena Nađ, Kralja Tomislava 132 31433 Podgorač
– elektroničkom poštom na e-mail adresu: info@helena-prirodna-kozmetika.hr ili
– izravno putem ponuđene forme na web stranicama prodavatelja.
Prodavatelj će odgovoriti pisanim putem na prigovor potrošača u roku od 15 dana od dana primitka prigovora. Evidenciju o uloženim prigovorima prodavatelj će čuvati u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Kupac se uvijek može prodavatelju obratiti s upitima, sugestijama, prijedlozima putem naznačenih tel. brojeva i adresa.

v

Prirodna kozmetika na bazi kozjeg mlijeka, biljnih i eteričnih ulja.